



Asnjė
Numri Rekord i pėrdoruesve nė linjė ishte 484 mė Sun 08 Mar 2015, 12:48

Anėtari mė i ri EriAjv
Anėtarėt e kėtij forumi kanė postuar 154077 artikuj v 4863 temat
Bėhu i lumtur
Bėhu i lumtur
Ēfarė duhet bėrė, pėr tė qenė i lumtur?
Ēfarė nėse ti do tė kesh mundėsinė qė tė pėrjetosh gėzimin nga e kundėrta, pa marrė parasysh se ēfarė ndodh nė jetėn tėnde?
Ēfarė nėse ti do tė kesh mundėsinė qė tė pėrjetosh gėzimin nga e kundėrta, pa marrė parasysh se ēfarė ndodh nė jetėn tėnde?
Dita- Shteti : Tirane !!
Postime : 429
Kyējet nė forum : 10559
Regjistruar mė : 29/12/2008
Re: Bėhu i lumtur
Sekreti i lumturise ndonjehere duket shume i larget, por ndoshta qendron ne faktin se nuk duhet te bejme gjithmone ate qe duam, por te duam ate qe mund te behet, ate qe eshte e arritshme, sipas nje thenieje te Lev Tolstoit.
Dhe nga Neruda:
Dalngadalė vdes ai qė bėhet skllav i zakonit,
qė pėrsėrit tė njėjtat gjėra ēdo ditė,
qė nuk ndryshon rrugė,
qė nuk rrezikon,
qė nuk ndryshon ngjyrėn e veshjeve,
qė nuk i flet atij qė nuk e njeh.
Dalngadalė vdes ai qė nuk pėrmbys tryezėn,
qė ėshtė i pakėnaqur nga puna,
qė nuk rrezikon sigurinė nga pasiguria pėr tė ndjekur njė ėndėrr,
qė nuk i lejon vetes asnjėherė nė jetė tė thyejė rregullat e vendosura.
Dalngadalė vdes ai qė nuk udhėton,
qė nuk lexon,
qė nuk dėgjon muzikė,
qė nuk zbulon hijeshi tek vetja e tij.
Dalngadalė vdes ai qė shpėrfill krenarinė e tij,
qė nuk i lė tė tjerėt ta ndihmojnė,
qė i kalon ditėt duke u qarė pėr fatin e tij tė keq,
qė ankohet pėr shiun qė nuk pushon.
Dalngadalė vdes ai qė i shmanget projektit para se tė fillojė,
qė nuk pyet pėr gjėrat qė nuk i di, dhe
qė nuk pėrgjigjet pėr gjėrat qė di.
E shmangim vdekjen me doza tė vogla,
duke kujtuar gjithmonė se tė jesh gjallė
kėrkon njė pėrpjekje shumė mė tė madhe
se thjeshtė fakti qė marrim frymė.
Vetėm durimi i paepur
do tė na bėjė tė arrijmė
lumturinė mė tė madhe
Dhe nga Neruda:
Dalngadalė vdes ai qė bėhet skllav i zakonit,
qė pėrsėrit tė njėjtat gjėra ēdo ditė,
qė nuk ndryshon rrugė,
qė nuk rrezikon,
qė nuk ndryshon ngjyrėn e veshjeve,
qė nuk i flet atij qė nuk e njeh.
Dalngadalė vdes ai qė nuk pėrmbys tryezėn,
qė ėshtė i pakėnaqur nga puna,
qė nuk rrezikon sigurinė nga pasiguria pėr tė ndjekur njė ėndėrr,
qė nuk i lejon vetes asnjėherė nė jetė tė thyejė rregullat e vendosura.
Dalngadalė vdes ai qė nuk udhėton,
qė nuk lexon,
qė nuk dėgjon muzikė,
qė nuk zbulon hijeshi tek vetja e tij.
Dalngadalė vdes ai qė shpėrfill krenarinė e tij,
qė nuk i lė tė tjerėt ta ndihmojnė,
qė i kalon ditėt duke u qarė pėr fatin e tij tė keq,
qė ankohet pėr shiun qė nuk pushon.
Dalngadalė vdes ai qė i shmanget projektit para se tė fillojė,
qė nuk pyet pėr gjėrat qė nuk i di, dhe
qė nuk pėrgjigjet pėr gjėrat qė di.
E shmangim vdekjen me doza tė vogla,
duke kujtuar gjithmonė se tė jesh gjallė
kėrkon njė pėrpjekje shumė mė tė madhe
se thjeshtė fakti qė marrim frymė.
Vetėm durimi i paepur
do tė na bėjė tė arrijmė
lumturinė mė tė madhe
Dita- Shteti : Tirane !!
Postime : 429
Kyējet nė forum : 10559
Regjistruar mė : 29/12/2008
Re: Bėhu i lumtur
Do kisha vdek nga merzija

Geri- Admin
- Shteti : Ne zemer te forumit
Postime : 7161
Kyējet nė forum : 15966
Regjistruar mė : 16/08/2008
Re: Bėhu i lumtur
seshte kaq e leht te behesh i lumtur
fjale te bukura po nuk mjaftojne
fjale te bukura po nuk mjaftojne
firma.................................................................................................................................................................................
Cdo gje ka bukurine e saj.
memaliaj- Shteti : TIRANE
Postime : 3003
Kyējet nė forum : 11966
Regjistruar mė : 06/03/2008
Profesioni : arkitekt
Re: Bėhu i lumtur
si te behesh i lumtur kur lumturi nuk gjen dot?
firma.................................................................................................................................................................................
Perseri ne kembe..!
Sidoqofte,Miremengjesi Jete.!
Voglushja- Shteti : Gjakove
Postime : 4385
Kyējet nė forum : 12163
Regjistruar mė : 02/11/2008
Profesioni : Studente
Re: Bėhu i lumtur
Do behesh e lumtur ne emer te zotit
MiTi- Shteti : Ne Boten e Qudirave
Postime : 1428
Kyējet nė forum : 10431
Regjistruar mė : 02/11/2008
Profesioni : Student
Re: Bėhu i lumtur
Te perqafosh Njeriun qe do.!
mad- Shteti : Prishtin
Postime : 24
Kyējet nė forum : 8637
Regjistruar mė : 19/06/2010
Profesioni : Manaxher
Re: Bėhu i lumtur
Te takosh nje mik te vjeter dhe te vesh re se aj nuk ka ndryshuar
mad- Shteti : Prishtin
Postime : 24
Kyējet nė forum : 8637
Regjistruar mė : 19/06/2010
Profesioni : Manaxher
Re: Bėhu i lumtur
Disa filozofė parashtrojnė ēashtjen morale tė lumturisė dhe e identifikojnė me kėnaqėsitė. Ata e arsyetojnė kėtė me argumentin se lumturia ėshtė dhėnie pėrparsi trupit mbi shpirtėroren. Edhe nė kėtė pikė them se lėmshi ngatėrrohet pa u munduar sa duhet tė gjinden justifikime pėr tė thėnat dhe bindjet e tilla tė moralistėve. Ēka mund ti dėshirojmė mė tė mirė njeriut, pra vehtes dhe tė tjerėve pėrveēse lumturi ? Ajo do tė jėtė pjesė e trupit dhe e shpirtit. Do tė nisemi nga shėndeti fizik qė do tė them se ėshtė parakusht (nė pjesėn mė tė madhe ) i mundėsive pėr lumturi. Vallė mungesat shėndetėsore personale dhe ata tė rrethit si familja e mė gjėre nuk janė zanafillė e mjerimit ? Shėndeti i mirė dhe mundėsitė e kėnaqsive trupore, krijojnė bazat e para pėr lumturi. Mjafton njė pėrmirsim i lehtė i gjendjes fizike qė i sėmuri tė ndjehet i lumtur...; njė fitim i vogėl qė mundėson ushqimin e vehtes e familjes shėndron brengėn nė hare. Lypėsi mė i mjerė ėshtė fatlum kur dikush ia zgjat dorėn se me kėtė krijon kushte pėr mbarėvajte fizike dhe vetėm kjo ndjenjė i shkakton gėzim.
Pėrkundrazi mendimeve tė moralistėve, them se lumturia duhet tė jetė detyrė morale e ēdokuj sė pari ndaj vetvetes pasiqė ajo nxit njeriun nė pėrparim dhe pastron shpirtin e trupin nga vuajtjet shkatėruese qė dėmtojnė nė njė masė tė madhe njerin. Pra, duhet kėrkuar lumturinė nė ēdo hap se ajo ėshtė diēka qė mungon e njeriu kėrkon njė tė mirė qė qė s'e ka nė posedim. Lėnia pas dore, neglizhimi dhe mosangazhimi , si qė thot njė fjalė popullore, « pėr ditė mė tė mira », krijon shprazėtirė dhe mjerime tė rėnda shpirtėrore. Kur themi se kėrkojmė lumturinė, kėtė e bėjmė jo vetėm se ajo mungon por nga se edhe e dėshirojmė atė. Pascal-i thot se ēdo kush shpreson tė gjej lumturinė, nėnkuptuar kėtu edhe atė qė nis tė varret. Pėrmend kėtu kėtė filozof se ēdo kush ik nga vuajtja, nga trazira, nga fatkeqsia dhe kjo ikje ēėshtė ? Nuk ėshtė kėrkim i lumturisė. Kjo pohon edhe njėherė atė qė thash mė lartė se kėrkimi i lumturisė ėshtė obligim moral dhe asesi nuk bie nė kundėrshtim me tė. Gabimi pra qėndron nė pėrzierjen e dėshirės mė tė lartė pėr lumturi me shumėn e kėnaqsivė pa dallim. Kėtu edhe Kanti shum i pėrmendur sikur ngatėrron lėmshin nėpėr ēekrekun e vet moralizues. Njė vėshtrim pyetės mbi ēėshtjen mjafton tė ndajmė shapin nga sheqeri. Lumturia nuk ėshtė e nuk mund tė jetė thjeshtėsim i kėnaqsisė e as shpėtim i plotė nga vuajtja. Tė dyjat ecin rrugės sė tyre tė pafund. Kur ndihemi fatmjerė e tė paaftė nuk shkaktojmė vdekjen tonė. Nėse e bėjmė atė, e bėjmė pėr ideale tė ndryshme se kėrkojmė njė pavdekshmėri nėpėrmjet njė akti. (Nė botėkuptimet e mia ky akt nuk ka asnjė vlerė, prekundrazi ai ėshtė dobėsi dhe mungesė force e qėndrueshmėrie. Religjionet gjithashtu nuk e parapėlqejnė vetvrasjen kurse islami e ndalon rreptėsisht). Pėrmėtepėr, nuk mund te themi nė asnjė mėnyrė se objektet (pasuritė) e ndryshme nuk ndikojnė nė krijimin e ndjenjės sė kėnaqsisė dhe satisfakcionit vetanak e mė gjėrė. Nėse fuqia e rezonimit aktif ėshtė e aftė tė vendos dhe veproj drejt mirėsisė, atherė nuk egziston gjė tjetėr vetėmse njė lėvizje drejtė krenarisė dhe kėnaqje shpirtėrore. Vet moralisti qė arrin tė mposhtė njė deshirė drejtė njė kėnaqsie, ėshtė njė kėnaqsi e lumturi pėr tė. Mundimi dhe tentativat e sportistit pėr tė arritur i pari ėshtė krenari, vendi i fundit i sjell jokėnaqsi dhe poqese forca e brendshme mungon sjelle edhe ndjenjėt e devalorizimit qė nuk kapet pėr asnjė lloj morali as fetar e as « moralist ». Arrijtja e lumturisė, si qė pėrmenda mė parė, nė vehte pėrmban shpesh dhimbje dhe sakrifica tė panumėrta. Vlen tė pėrmenden ushtrimet e gjata dhe tė mundimshme tė sportistėve e sidomos, unė ndjej njė krenari tė pėrmend kohėzgjatjen e shtatzanisė kur nėna e ardhshme ėshtė mė se e lumtur duke qenė plotėsisht koshiente pėr dhimbjet e lindjes Krenaria e lehonės ėshtė lumturi e pashoqe. Vlerėsoj se kalimi nėpėr kėnaqsi fizike, kalimi nėpėr dhimbje, nėpėr begati objektesh..., nuk duhet tė jetė asesi pengesė morale pėr tė arritur lumturinė. Vet moralistėt arrin lumturinė e tyre duke nėnēmuar vlerat e tjetrit gjė ėshtė ėshtė amorale nė vetvehte. Arritja e lumturisė ėshtė nė vend tė parė ēėshtje dėshire dhe rezonimi i pastėr i ēdonjėrit dhe ai duhet tė arrihet ashtu si e shef personi. Kėtu do tė konsiderojmė element mė tė rėdėsishėm etikėn shoqėrore dhe jo lloje tė pavlefshme tė njė pseudomorali. Etika qė duhet patjetėr pėrmbajtur ėshtė respektimi i lumturisė sė tjetrit dhe moscėnimi i tė drejtės sė tjetrit pėr lumturi. Krijimi dhe ndihmesa pėr tė krijuar njerėz tė lumtur ėshtė lumturi mė e madhe qė mund tė dėshirohet, e pra kjo ėshtė moral dhe etikė e pakontestueshme nė rrugėn e lumturisė.
Pėrkundrazi mendimeve tė moralistėve, them se lumturia duhet tė jetė detyrė morale e ēdokuj sė pari ndaj vetvetes pasiqė ajo nxit njeriun nė pėrparim dhe pastron shpirtin e trupin nga vuajtjet shkatėruese qė dėmtojnė nė njė masė tė madhe njerin. Pra, duhet kėrkuar lumturinė nė ēdo hap se ajo ėshtė diēka qė mungon e njeriu kėrkon njė tė mirė qė qė s'e ka nė posedim. Lėnia pas dore, neglizhimi dhe mosangazhimi , si qė thot njė fjalė popullore, « pėr ditė mė tė mira », krijon shprazėtirė dhe mjerime tė rėnda shpirtėrore. Kur themi se kėrkojmė lumturinė, kėtė e bėjmė jo vetėm se ajo mungon por nga se edhe e dėshirojmė atė. Pascal-i thot se ēdo kush shpreson tė gjej lumturinė, nėnkuptuar kėtu edhe atė qė nis tė varret. Pėrmend kėtu kėtė filozof se ēdo kush ik nga vuajtja, nga trazira, nga fatkeqsia dhe kjo ikje ēėshtė ? Nuk ėshtė kėrkim i lumturisė. Kjo pohon edhe njėherė atė qė thash mė lartė se kėrkimi i lumturisė ėshtė obligim moral dhe asesi nuk bie nė kundėrshtim me tė. Gabimi pra qėndron nė pėrzierjen e dėshirės mė tė lartė pėr lumturi me shumėn e kėnaqsivė pa dallim. Kėtu edhe Kanti shum i pėrmendur sikur ngatėrron lėmshin nėpėr ēekrekun e vet moralizues. Njė vėshtrim pyetės mbi ēėshtjen mjafton tė ndajmė shapin nga sheqeri. Lumturia nuk ėshtė e nuk mund tė jetė thjeshtėsim i kėnaqsisė e as shpėtim i plotė nga vuajtja. Tė dyjat ecin rrugės sė tyre tė pafund. Kur ndihemi fatmjerė e tė paaftė nuk shkaktojmė vdekjen tonė. Nėse e bėjmė atė, e bėjmė pėr ideale tė ndryshme se kėrkojmė njė pavdekshmėri nėpėrmjet njė akti. (Nė botėkuptimet e mia ky akt nuk ka asnjė vlerė, prekundrazi ai ėshtė dobėsi dhe mungesė force e qėndrueshmėrie. Religjionet gjithashtu nuk e parapėlqejnė vetvrasjen kurse islami e ndalon rreptėsisht). Pėrmėtepėr, nuk mund te themi nė asnjė mėnyrė se objektet (pasuritė) e ndryshme nuk ndikojnė nė krijimin e ndjenjės sė kėnaqsisė dhe satisfakcionit vetanak e mė gjėrė. Nėse fuqia e rezonimit aktif ėshtė e aftė tė vendos dhe veproj drejt mirėsisė, atherė nuk egziston gjė tjetėr vetėmse njė lėvizje drejtė krenarisė dhe kėnaqje shpirtėrore. Vet moralisti qė arrin tė mposhtė njė deshirė drejtė njė kėnaqsie, ėshtė njė kėnaqsi e lumturi pėr tė. Mundimi dhe tentativat e sportistit pėr tė arritur i pari ėshtė krenari, vendi i fundit i sjell jokėnaqsi dhe poqese forca e brendshme mungon sjelle edhe ndjenjėt e devalorizimit qė nuk kapet pėr asnjė lloj morali as fetar e as « moralist ». Arrijtja e lumturisė, si qė pėrmenda mė parė, nė vehte pėrmban shpesh dhimbje dhe sakrifica tė panumėrta. Vlen tė pėrmenden ushtrimet e gjata dhe tė mundimshme tė sportistėve e sidomos, unė ndjej njė krenari tė pėrmend kohėzgjatjen e shtatzanisė kur nėna e ardhshme ėshtė mė se e lumtur duke qenė plotėsisht koshiente pėr dhimbjet e lindjes Krenaria e lehonės ėshtė lumturi e pashoqe. Vlerėsoj se kalimi nėpėr kėnaqsi fizike, kalimi nėpėr dhimbje, nėpėr begati objektesh..., nuk duhet tė jetė asesi pengesė morale pėr tė arritur lumturinė. Vet moralistėt arrin lumturinė e tyre duke nėnēmuar vlerat e tjetrit gjė ėshtė ėshtė amorale nė vetvehte. Arritja e lumturisė ėshtė nė vend tė parė ēėshtje dėshire dhe rezonimi i pastėr i ēdonjėrit dhe ai duhet tė arrihet ashtu si e shef personi. Kėtu do tė konsiderojmė element mė tė rėdėsishėm etikėn shoqėrore dhe jo lloje tė pavlefshme tė njė pseudomorali. Etika qė duhet patjetėr pėrmbajtur ėshtė respektimi i lumturisė sė tjetrit dhe moscėnimi i tė drejtės sė tjetrit pėr lumturi. Krijimi dhe ndihmesa pėr tė krijuar njerėz tė lumtur ėshtė lumturi mė e madhe qė mund tė dėshirohet, e pra kjo ėshtė moral dhe etikė e pakontestueshme nė rrugėn e lumturisė.
firma.................................................................................................................................................................................
Sa here nje adoleshent vdes nga droga,sa here nje djale humbet jeten nga motorri,sa here qe nje vajze shitet ne perpjekjen per te mbijetuar. Shoqeria thote : ''Kjo eshte rinia sotme''
Katilja- Shteti : Burrel
Postime : 1210
Kyējet nė forum : 7024
Regjistruar mė : 17/02/2013
Profesioni : forumxhie
Faqja 1 e 1
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
» Dua te Them..
» Nese Sonte Ndihesh Vetem...
» Njė Ditė ...
» Opinioni juaj per anetarin/ anetaren
» A ka delja ose dhija dhembet e pare siper ?